צמרת מעליות מציעה ללקוחותיה הסכמי התקשרות שונים, וטכנאי החברה עובדים בהתאם לחלוקת אזורים - כאשר כל טכנאי אחראי למעליות שתחת חסותו באופן מלא.
החברה פועלת לפי הסכמי שירות הנקבעים בהתאם לסוג המעלית, למספר הקומות במבנה ועוד (למשל: מעל 8 קומות - טיפולי אחזקת מעליות שוטפים 10 פעמים בשנה). צמרת דואגת לביצוע הטיפולים ללא צורך בקריאות מיוחדות, למניעת תקלות.
עם לקוחות החברה נמנים ועדי בתים, אנשים פרטיים, מוסדות, קניונים, בתי חולים, בתי מלון, בתי אבות ועוד רבים אחרים, והיא מתמחה במעליות בבניינים גבוהים במיוחד.